Júniusi aktualitások- A falugazdász tájékoztatója

Tisztelt Termelők !

Június 10-én befejeződött a 2024-es évi Egységes kérelem benyújtási időszaka. Mindenkinek köszönöm a türelmet.

A nyári időszakkal kapcsolatosan a következő információkat osztanám meg Önökkel

Az Egységes Kérelemmel kapcsolatos aktualitások:

Június 10-ig volt lehetőség a 2024. évi egységes kérelem beadására. Június 10 után már  csak olyan módosítások végezhetők , melyek a támogatás összegét nem befolyásolják. (tovább…)

Májusi aktualitások- A falugazdász tájékoztatója

Tisztelt Termelők !

A 2023-as területalapú támogatások , a gázolaj jövedékiadó-visszatérítéssel kapcsolatos információk, valamint az Elektronikus permetezési napló vezetésével kapcsolatos információk az előző számokban szerepelnek.

2023 Január 1-től az Agrárkamarai ügyintézésnél is bevezetésre került az elektronikus közigazgatási ügyintézés , Ennek keretében elkészítettük a meghatalmazásokat az új támogatási jogcímekhez, s mindenkitől érvényes e-mail címet kértünk, rögzítettünk.

A 2024-es évben az új EU költségvetési időszakban lehívható támogatások feltétele lesz, hogy minden Ügyféllel szerződést kössünk a tanácsadási szolgáltatásokra, melynek része lesz a támogatási kérelmek kitöltése is. Ezen szerződések elkészítése a 2024-es Egységes Kérelem benyújtásával egyidőben fog megtörténni. (tovább…)

Pályázati felhívás a Forráskúti Margarét Óvoda és Bölcsőde főigazgatói beosztásának betöltésére

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Forráskút Község Önkormányzatának Képviselő-testülete pályázatot hirdet a Forráskúti Margarét Óvoda és Bölcsőde főigazgatói beosztásának betöltésére

A jogviszony időtartama: határozatlan idejű köznevelési foglalkoztatotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás határozott időre, 2024. augusztus 16-tól 2029. augusztus 15-ig szól
Munkavégzés helye: 6793 Forráskút, Dózsa György utca 10.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A Forráskúti Margarét Óvoda és Bölcsőde főigazgatói feladatainak ellátása. Az intézmény irányítása és képviselete a vonatkozó jogszabályok, belső szabályzatok és az alapító rendelkezései szerint. A főigazgató felel az intézmény rendeltetésszerű és törvényes működéséért, a szabályszerű vagyonkezelésért, a takarékos gazdálkodásért, az alapító okirat szerinti feladatok magas szakmai színvonalon történő ellátásért, pedagógiai és bölcsődei nevelési-gondozási tevékenységek végrehajtásáért, szakmai dokumentumok elkészítésért. A főigazgató munkáltatói jogokat gyakorol az intézmény valamennyi dolgozója tekintetében, és döntést hoz minden olyan ügyben, melyet jogszabály hatáskörébe utal. Együttműködik a fenntartóval, képviseli az intézményt.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény (a továbbiakban: Púétv.), a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény végrehajtásáról szóló 401/2023. (VIII. 30.) Korm. rendelet rendelkezései, valamint az egyes fenntartók által kifizetendő esélyteremtési illetményrészhez kapcsolódó támogatásról szóló valamint a 2024. évi kiegészítő költségvetési támogatásról, továbbá a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény végrehajtásáról szóló 401/2023. (VIII. 30.) Korm. rendelet módosításáról szóló 661/2023. (XII. 29.) Korm. rendelet az irányadók. (tovább…)

Áprilisi aktualitások – A falugazdász tájékoztatója

Tisztelt Termelők !

A 2023-as területalapú támogatások , a gázolaj jövedékiadó-visszatérítéssel kapcsolatos információk, valamint az Elektronikus permetezési napló vezetésével kapcsolatos információk az előző számokban szerepelnek.

2023 Január 1-től az Agrárkamarai ügyintézésnél is bevezetésre került az elektronikus közigazgatási ügyintézés , Ennek keretében elkészítettük a meghatalmazásokat az új támogatási jogcímekhez, s mindenkitől érvényes e-mail címet kértünk, rögzítettünk.

A 2024-es évben az új EU költségvetési időszakban lehívható támogatások feltétele lesz, hogy minden Ügyféllel szerződést kössünk a tanácsadási szolgáltatásokra, melynek része lesz a támogatási kérelmek kitöltése is. Ezen szerződések elkészítése a 2024-es Egységes Kérelem benyújtásával egyidőben fog megtörténni.

A szerződések megkötéséhez  a következő adatok szükségesek : Személyes adatok :Név, születési hely, idő , regisztrációs szám, JELSZÓ ( kis- és nagy betű érzékeny ), e-mail cím, telefonszám.. fokozottan felhívnám a figyelmet az élő e-mail cím meglétére, ugyanis a falugazdász tanácsadási tevékenység elszámolásához erre a későbbiekben szükség lesz.

A 2024. évi Egységes Kérelem benyújtási időszaka 2024. április 12-től 2024. június 10-ig tart. (tovább…)